gazli ichimliklarning inson salomatligiga ta’siri va me’yorni aniqlash

PPTX 15 sahifa 3,4 MB Bepul yuklash

Sahifa ko'rinishi (5 sahifa)

Pastga aylantiring 👇
1 / 15
powerpoint presentation gazli ichimliklarning inson salomatligiga ta’siri va me’yorni aniqlash. matematik tahlil ashirmatova muqaddam 1. matematik tahlil va xulosalar 2. gazlangan ichimliklarning inson salomatligiga ta'siri 3. gazlangan ichimliklar iste'molining me'yorini aniqlash reja: karbonatlangan ichimliklar iste'molining matematik modellashtirilishi modellashtirish jarayonida, kuniga 2 dan ortiq litr gazlangan ichimlik iste'mol qilish bilan semirish xavfi o'rtasidagi korrelyatsiya koeffitsiyenti 0,7 dan yuqori bo'lishi mumkinligini ko'rsatuvchi statistik ma'lumotlar samarkand tibbiyot instituti tadqiqotlaridan olingan. karbonatlangan ichimliklar iste'molining matematik modellashtirilishi, masalan, 15-25 yoshdagi toshkent shahri aholisi orasida o'tkazilgan so'rovnomalar natijalariga asoslangan regressiya tahlili yordamida amalga oshirilishi mumkin. semirishga ta'siri surxondaryo viloyatida o'tkazilgan so'rovnomalarga ko'ra, gazlangan ichimliklarni kuniga 1 litrdan ko'proq iste'mol qiladigan aholi orasida buyrak toshlari kasalligi 2 barobar ko'p uchraydi. toshkent shahrida o'tkazilgan tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, gazlangan ichimliklardagi yuqori darajadagi fosfor kislotasi (taxminan 0.6%) tishlarning mineralizatsiyasini pasaytirib, 1 yil ichida kariyes xavfini 15% ga oshiradi. metabolizmga ta'siri gazlangan ichimliklardagi fosfor kislotasi, taxminan 0.6% ga yaqin, kaltsiy so'rilishini …
2 / 15
liklar tarkibidagi sun'iy rang beruvchi moddalar, masalan, e122 kabi, allergik reaksiyalarni keltirib chiqarishi va jahon sog'liqni saqlash tashkilotining ma'lumotlariga ko'ra, bolalarda giperaktivlikka olib kelishi mumkin. kundalik iste'mol normasini aniqlash gazlangan ichimliklarning kunlik iste'mol normasini hisoblashda, ph darajasi 3 dan past bo'lgan ichimliklar uchun 150 ml dan oshmasligi, farg'ona viloyatidagi klinik tadqiqotlar natijalariga ko'ra tavsiya etiladi. jahon sog'liqni saqlash tashkiloti ma'lumotlariga ko'ra, kuniga 100 ml dan kam gazlangan ichimlik iste'mol qilish sog'liq uchun xavfsiz deb hisoblanadi, biroq bu norma yosh, jinsi va individual xususiyatlarga bog'liq bo'lishi mumkin. suyaklarga ta'siri gazlangan ichimliklarning muntazam iste'moli, masalan, kuniga 2 dan ortiq stakan, 30-40 yosh oralig'idagi toshkentlik ayollarda suyak zichligining 5% gacha pasayishiga olib kelishi mumkin. 100 dan ortiq ishtirokchi qatnashgan samarkanddagi tadqiqotlar natijalariga ko'ra, gazlangan ichimliklarni uzun muddat iste'mol qilish, suyak sinishi xavfini 2,5 barobar oshirishi aniqlangan. sog'lom turmush tarziga tavsiyalar o'zbekiston sog'liqni saqlash vazirligining tavsiyalariga ko'ra, kunlik kaloriyalar miqdori yosh, jinsi va jismoniy …
3 / 15
ti kasalliklariga chalinmoqda. tishlarga ta'siri tish emalining mineralizatsiyasi karbonatli ichimliklar ta'sirida 5-6 ph darajasiga tushib ketishi natijasida 40% ga kamayishi mumkin, bu esa o'zbekiston aholisi orasida tish emalining eroziyasi xavfini oshiradi. kuniga 2 dan ortiq karbonatli ichimlik iste'mol qilish toshkent shahrida o'tkazilgan tadqiqotlarga ko'ra, tish kariyesining rivojlanish ehtimolini 3 barobar oshiradi. yurak-qon tomir tizimiga ta'siri amerika qo'shma shtatlarining klinik tadqiqotlari shuni aniqladiki, gazlangan ichimliklarni muntazam iste'mol qilish qon tomirlarining qattiqlashuviga va ularning elastikligining 10% ga kamayishiga olib kelishi mumkin, bu esa 60 yoshdan keyin insult xavfini sezilarli darajada oshiradi. o'rta osiyo mamlakatlarida o'tkazilgan tadqiqotlar shuni ko'rsatdiki, kuniga 2 litrdan ortiq gazlangan ichimlik iste'mol qiladigan 35-45 yoshdagi shaxslarda yurak-qon tomir kasalliklari xavfi 2,5 baravar yuqori. oshqozon-ichak tizimiga ta'siri aqsh tadqiqotlari shuni ko'rsatdiki, kuniga 1 litrdan ortiq gazlangan ichimlik iste'mol qilish, oshqozon-ichak shilliq qavatining yallig'lanishiga va jarohatlarining 20% gacha ko'payishiga olib kelishi mumkin. oshqozon-ichak traktiga ta'siri, ayniqsa, yuqori gaz tarkibiga ega bo'lgan …
4 / 15
1.jpg image12.jpg image13.jpg image14.jpg image15.jpg image16.jpg image3.jpeg
5 / 15
gazli ichimliklarning inson salomatligiga ta’siri va me’yorni aniqlash - Page 5

Ko'proq o'qimoqchimisiz?

Barcha 15 sahifani Telegram orqali bepul yuklab oling.

To'liq faylni yuklab olish

"gazli ichimliklarning inson salomatligiga ta’siri va me’yorni aniqlash" haqida

powerpoint presentation gazli ichimliklarning inson salomatligiga ta’siri va me’yorni aniqlash. matematik tahlil ashirmatova muqaddam 1. matematik tahlil va xulosalar 2. gazlangan ichimliklarning inson salomatligiga ta'siri 3. gazlangan ichimliklar iste'molining me'yorini aniqlash reja: karbonatlangan ichimliklar iste'molining matematik modellashtirilishi modellashtirish jarayonida, kuniga 2 dan ortiq litr gazlangan ichimlik iste'mol qilish bilan semirish xavfi o'rtasidagi korrelyatsiya koeffitsiyenti 0,7 dan yuqori bo'lishi mumkinligini ko'rsatuvchi statistik ma'lumotlar samarkand tibbiyot instituti tadqiqotlaridan olingan. karbonatlangan ichimliklar iste'molining matematik modellashtirilishi, masalan, 15-25 yoshdagi toshkent shahri aholisi orasida o'tkazilgan so'rovnomalar natijalariga a...

Bu fayl PPTX formatida 15 sahifadan iborat (3,4 MB). "gazli ichimliklarning inson salomatligiga ta’siri va me’yorni aniqlash"ni yuklab olish uchun chap tomondagi Telegram tugmasini bosing.

Teglar: gazli ichimliklarning inson sal… PPTX 15 sahifa Bepul yuklash Telegram